Follow | Dashboard


Hey,welcome to Fienas Ruhizat Oficially blog yawww !

Entry | About


never forget our memories..
                                           Assalamualaikum.. hai awak? *suaragedik*
                                                       maaf hidup semakin sibuk.




Tanggal 1/11/2012.. yes, hari ni hari terakhir aku menangis kawan-kawan kelas ku memujuk.. betul kata sasha, lepas ni aku dah tk dipujuk lagi oleh classmates aku yg awesome mcm korang. yang boleh tahan perangai aku yg kuat nangis ni, perangai gedik aku ni. okay, lepas ni siapa nak pujuk aku? siapa nak bagi nasihat-nasihat bernas mcm Rean and korang semua bagi? sumpah rindu semua tu nnti. :(
Hari tu jugak, First and last kan kita slow talk together.. ya Allah, aku akan ingat semua tu sampai bila-bila wehh :')



Tanggal 28/11/2012.... "weh harini kita last peyyyper last peyyyper!" "merdeka weh! merdekaaaa!" "lepas ni tk payah belajar account lagi, tk payah nak pening kepala lagi. yes! yes!"
*dalam hati* "hari ni last kita pakai uniform sekolah, kasut sekolah, nak gelak-gelak mcm ni lagi kat sekolah" *mukaberubah* alaaa tk pe lahh.. lepas ni kan kita boleh meet, lepak mamak sama. menangis meraung bersama. ya ya ya korang mesti happy kita dah tk duduk dlm kelas yg sama lagi, tk denga cikgu membebel lagi, tk payah nak buat homework bagai but...... kita akan rindu semua kenangan kita dekat sekolah. even kita tk suka makan makanan Encik Aris kat kantin yg tk bersih tu , kita mesti akan rindu semua tu kan? kita mesti rindu nak makan maggi dekat dalam koperasi kan? beli biskut bebanyak then makan dlm kelas, mesti rindu kan? Guys, even kita dah kemana pun.. sorang kerja sana lah, kerja sini lah. aku akan sentiasa rindu korang k :') enough for today, have a nice day and good luck guys. bye, wasalam :)

LotsOfLove,
Fienas





Older post