Follow | Dashboard


Hey,welcome to Fienas Ruhizat Oficially blog yawww !

Entry | About


SPM ? ohhmyygucciiii

Assalamualaikum. aku rasa dah bapak lama kan tk updated ? *laphabuk* hmm maklum lah hidup semakin sibuk dan kadang kadang terasa 24 jam tu tkcukup. SPM semakin hampir dan aku ? masih leka bermain dan berenjoy. kadang kdang tu buku sampai terlupa untuk dibaca. kasihan buku tu.. buku banyak tapi agak jarang menyentuhnya :( tolonglah pinas. tolong rajin sikit.

aku semakin sedar sekarang. yeah, baru sedar nak baca buku. this so sad pinas. our SPM is around the corner okay. less than ONE month je lagi untuk kau pergi berperang. dan aku mula merasa diri aku semakin rajin menyentuh buku. cehh ! dan aku semakin sayang nak tinggalkan sekolah. nak tinggalkan kawan kawan teman teman yg paling aku sayang.

 cerita sedih ku, ku tolak ketepi. ku buang jauh jauh. kawan kawan aku lah pengubat sedih aku. aku semakin bahagia, bahagia sekali ! mereka semangat baru aku, dan aku lupa apa yg dah jadi dulu. ingat A ? ohh tidak lagi rasanyaa.. mereka selalu memberi semangat kepada aku "kau taabah finas, aku suka cara kau" Alhamdulillah, Allah dah bukak kan hati aku dan buat aku sedar dgn semua ni :')

sekarang, hidup aku lebih tertumpu kpd SPM yg bakal tiba tidak lama lagi. Doakan aku supaya aku boleh jawab time exam nanti. Insyaallah aku akan buat sebaik munkin :') dan korang, semoga berjaya dan buat yg terbaik k :)

LotsOfLove,
fienas  

Older post / Newer post